eBOI - Gmina Rewal
Planowanie przestrzenne
Sekretariat
Wydanie opinii w sprawie uzgodnienia wstępnego projektu podziału nie podlega opłacie skarbowej (art. 2 ust. 1 h ustawy z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej – Dz. U. z 2015 r., poz. 783).
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) - 17 zł
Wpłat z tytułu opłaty skarbowej należy dokonywać na rachunek bankowy Gminy Rewal nr (np. na poczcie, przelewem bankowym) lub bez ponoszenia dodatkowych opłat w placówce Banku Spółdzielczego w Rewalu. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
NUMER KONTA : 36 9376 0001 0010 5242 2002 0001
Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 1 miesiąca od daty złożenia wniosku z kompletem wymaganych dokumentów.
Sposób załatwienia:
Wydanie opinii w formie postanowienia w sprawie zgodności wstępnego projektu podziału nieruchomości.
Forma załatwienia:
Na wydane w toku postępowania postanowienie służy stronom zażalenie.
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Rewal w terminie siedmiu dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
Odpowiedzialność:
Referat Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Tel. 91 38 49 017
email: kpietrzak@rewal.pl
Kierownik Referatu - Mirosław Hussakowski,
Inspektor – Kamila Pietrzak