Dzierżawa nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydzierżawienie/ użyczenie nieruchomości – na formularzu
Załączniki:
- kopia mapy nie starszej niż 3 miesiące pozyskana z PODGiK w Gryficach
- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa notarialnego (w przypadku załatwiania sprawy za pośrednictwem pełnomocnika).
Komórka organizacyjna
Sekretariat
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Terminy i wysokość należnej opłaty za dzierżawę gruntu określone są w umowie dzierżawy.
Termin i sposób realizacji
- do 90 dni,
- w przypadku konieczności uregulowania stanu prawnego nieruchomości brak jest możliwości do określenia konkretnego terminu.
Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym – terminy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego nie mają zastosowania.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Nieruchomości, pok. 108, tel. (91) 38 49 019
1. Postępowanie kończy się zawarciem umowy dzierżawy gruntu, albo odmową dzierżawy.
2. O terminie podpisania umowy dzierżawy wnioskodawca jest informowany telefonicznie lub listownie.
3. Przed podpisaniem umowy wnioskodawca zobowiązany jest okazać dowód osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem.
4. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.