4. Zaświadczenie o braku planu zagospodarowania przestrzennego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
zawierający:
- Imię, nazwisko lub nazwę oraz adres i nr telefonu wnioskodawcy.
- Oznaczenie nieruchomości – numer działki i obręb ewidencyjny.
Wzór wniosku – do ewentualnego wykorzystania – stanowi załącznik do procedury.
Załączniki do wniosku:
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Komórka organizacyjna
Sekretariat
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) - 17 zł
Wpłat z tytułu opłaty skarbowej należy dokonywać na rachunek bankowy Gminy Rewal nr (np. na poczcie, przelewem bankowym) lub bez ponoszenia dodatkowych opłat w placówce Banku Spółdzielczego w Rewalu. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
NUMER KONTA : 36 9376 0001 0010 5242 2002 0001
Termin i sposób realizacji
Termin załatwienia:
Zaświadczenie wydawane jest w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku lub w terminie uzgodnionym
z wnioskodawcą.
Sposób załatwienia:
Wydanie zaświadczenia o braku planu zagospodarowania przestrzennego po przedłożeniu potwierdzenia zapłaty należnej opłaty skarbowej.
Forma załatwienia:
- Wnioskodawca (klient) składa wniosek osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Rewalu
/ sekretariat – pokój nr 6/ lub może go wysłać za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Rewal ul. Mickiewicza 19, 72-344 Rewal lub za pośrednictwem Internetu na adres: sekretariat@rewal.pl lub kwalega@rewal.pl
- Wniosek rejestrowany jest w odpowiednim rejestrze korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy.
- Pracownik sekretariatu przekazuje wniosek do dekretacji /Wójta, sekretarz Urzędu Gminy w Rewalu/.
- Wniosek przekazywany jest do sekretariatu. Kierownicy referatów i pracownicy na samodzielnych stanowiskach pracy mają obowiązek odebrać wniosek za pokwitowaniem w rejestrze korespondencji.
- Jeżeli wniosek jest niewłaściwie wypełniony lub brakuje niezbędnych dokumentów – załączników, kierownicy referatów i pracownicy na samodzielnych stanowiskach pracy wzywają klienta do uzupełnienia.
- W przypadku, gdy klient nie uzupełni brakujących informacji lub dokumentów – załączników pracownik merytoryczny pozostawia wniosek bez rozpatrzenia.
- Jeżeli weryfikacja wykaże kompletność wniosku pracownik merytoryczny przygotowuje zaświadczenie o braku planu zagospodarowania przestrzennego.
- Klient odbiera zaświadczenie osobiście w wydziale merytorycznym lub za pośrednictwem poczty za potwierdzeniem odbioru.
Podstawa prawna
- Art. 217–219 z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 j.t. ze zmianami)
- Art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy oraz część II ust. 21 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 poz. 1923 j.t. ze zmianami)
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Dodatkowe informacje, uwagi
Odpowiedzialność:
Referat Planowania Przestrzennego
Tel. 91 38 49 017
email: kwalega@rewal.pl
Kierownik Referatu - Mirosław Hussakowski,
Główny Specjalista – Kamila Wałęga
Z zapisami planu zagospodarowania przestrzennego obowiązującego do końca 2003 r. można się zapoznać od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1430 w Referacie Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy w Rewalu, ul. Mickiewicza 19, pokój nr 109.