8. Zmiana decyzji o warunkach zabudowy
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- Wniosek o zmianę decyzji o warunkach zabudowy.
druk wniosku - Zgody stron postępowania na zmianę ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy.
- Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej, jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej.
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej za zmianę decyzji o warunkach zabudowy.
Komórka organizacyjna
Sekretariat
Opłaty
Opłata skarbowa za zmianę decyzji o warunkach zabudowy – 10 zł (opłacie nie podlega dokonanie czynności urzędowej, wydanie zaświadczenia oraz zezwolenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego)
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) - 17 zł
Wpłat z tytułu opłaty skarbowej należy dokonywać na rachunek bankowy Gminy Rewal nr (np. na poczcie, przelewem bankowym) lub bez ponoszenia dodatkowych opłat w placówce Banku Spółdzielczego w Rewalu. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
NUMER KONTA : 36 9376 0001 0010 5242 2002 0001
Termin i sposób realizacji
Termin załatwienia:
Nie później niż w ciągu miesiąca.
Sposób załatwienia sprawy:
Decyzja w sprawie przeniesienia decyzji o warunkach zabudowy.
Forma załatwienia:
- Wnioskodawca (klient) składa wniosek osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Rewalu
/ sekretariat – pokój nr 6/ lub może go wysłać za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Rewal ul. Mickiewicza 19, 72-344 Rewal lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@rewal.pl. - Wniosek rejestrowany jest w odpowiednim rejestrze korespondencji wpływającej do Urzędu Gminy.
- Pracownik sekretariatu przekazuje wniosek do dekretacji /Wójta, sekretarz Urzędu Gminy
w Rewalu/. - Jeżeli wniosek jest niewłaściwie wypełniony lub brakuje niezbędnych dokumentów – załączników, kierownicy referatów i pracownicy na samodzielnych stanowiskach pracy wzywają klienta do uzupełnienia.
- W przypadku, gdy klient nie uzupełni brakujących informacji lub dokumentów – załączników pracownik merytoryczny pozostawia wniosek bez rozpatrzenia.
- Jeżeli weryfikacja wykaże kompletność wniosku pracownik merytoryczny przygotowuje projekt decyzję w sprawie zmiany decyzji o warunkach zabudowy i zawiadamia strony o możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz wniesienia ewentualnych uwag.
- Po terminie na zapoznanie się z aktami sprawy i wniesienia uwag zostaje wydana decyzja.
- Klient odbiera decyzję osobiście w wydziale merytorycznym lub za pośrednictwem poczty za potwierdzeniem odbioru.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 j.t.)
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 t.j. ze zmianami)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 poz. 2111 j.t.)
Tryb odwoławczy
Od wydanej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Rewal w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Dodatkowe informacje, uwagi
Referat Planowania Przestrzennego
Tel. 91 38 49 017
email: architektura@rewal.pl, kwalega@rewal.pl
Kierownik Referatu - Mirosław Hussakowski,