Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach lokalnych lub stwierdzenie zaległości podatkowej
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu bądź stwierdzeniu zaległości podatkowej - do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia
2. Dowód wpłaty.
Opłaty
21 zł w kasie lub na konto bankowe Urzędu Gminy Rewal bądź zwolnienie z opłaty skarbowej zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635)
Termin i sposób realizacji
W terminie 7 dni od daty złożenia wniosku wydawane jest zaświadczenie o niezaleganiu bądź stwierdzeniu zaległości podatkowej.
Podstawa prawna
Art.306a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr.8, poz. 60 ze zmianami) , Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. 2011.Nr 293 poz. 1726 ) oraz ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635).
Tryb odwoławczy
Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia otrzymania zaświadczenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Wójta Gminy Rewal.
Dodatkowe informacje, uwagi
Jednostka odpowiedzialna:
Urząd Gminy Rewal, ul. Mickiewicza 19 pokój nr 109, nr telefonu 9138 49 016
Osoba odpowiedzialna: Inspektor Barbara Gradowska
e-mail: bgradowska@rewal.pl
UWAGA!
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy Rewal.